Primjedba na kolica kojih je puno vise nego mogu stati pod nastresnicu,siguran sam da ni osoba koja je kriva za to nebi bio zadovoljan da stavlja stvari i mokra kolica pogotovo kruh u papirnatoj vrecici i slicno. Rjesite to pod hitno..
Neprofesionalno osoblje na blagajnama koje svoju neucinkovitost pokusava rijesiti preko kupaca. Svaki kupac ima pravo (ili bi trebao imati pravo) na normalno iskrcavanje i ukrcavanje kupljene robe u kolica ili torbe i vrecice, a ne da se moje stvari guraju u prostor za odlaganje nakon naplate gdje jos uvijek predhodni kupac pokusava sto brze pokupiti svoje stvari. Pa nisu svi kupci mladi, brzi i spretni (ima i invalidnih osoba kojima bi se trebalo i pomoci, ako ne i svima kao u USA) Nakon otkucane robe prodavaci vas pozuruju sa naplatom i micanjem vasih stvari odlaganjem stvari iduceg kupca na isti prostor gdje su i vase stvari. Nevjerovatno! Napominjem da je radila jedna jedina blagajna i da tek kad nas se skupilo 8 u redu su pozvali blagajnika da otvori jos jednu blagajnu. Mislim da neki ljudi nisu svjesni da su oni tu zbog nas a ne mi zbog njih, i da je u Rijeci povelika ponuda marketa. Moram napomenuti da u ostalim prodajnim centrima Lidla gdje obicno kupujem nisam dozivjela nista slicno.
Imam prigovor.ispada kao da je Pristup kupcima sa motociklom nepoželjan,jer niste označili niti jedno parkirno mjesto,što mislim da nije uredu.imate olakšavajuču okolnost što je sličan pristup prisutan i u ostalim kupovnim centrima nažalost. Asortiman robe vam se osim prehrambenih artikala odnosi večinom samo na tekstlne proizvode,a zapostavljena vam je ponuda alata i sličnih proivoda potrebnih u kučanstvu,jer Lidl na pr. u italiji ima jako dobru ponudu tih proizvoda pogotovo je jako zastupljena marka Parkside. Uvjeren sam da ćete ponudu poboljšati pa vam se unaprijed zahvaljujem
Pregledi (4)
Josip 08. Ožu 2018 kod 14:10
Primjedba na kolica kojih je puno vise nego mogu stati pod nastresnicu,siguran sam da ni osoba koja je kriva za to nebi bio zadovoljan da stavlja stvari i mokra kolica pogotovo kruh u papirnatoj vrecici i slicno. Rjesite to pod hitno..
Loli 09. Ruj 2016 kod 12:19
Neprofesionalno osoblje na blagajnama koje svoju neucinkovitost pokusava rijesiti preko kupaca.
Svaki kupac ima pravo (ili bi trebao imati pravo) na normalno iskrcavanje i ukrcavanje kupljene robe u kolica ili torbe i vrecice, a ne da se moje stvari guraju u prostor za odlaganje nakon naplate gdje jos uvijek predhodni kupac pokusava sto brze pokupiti svoje stvari. Pa nisu svi kupci mladi, brzi i spretni (ima i invalidnih osoba kojima bi se trebalo i pomoci, ako ne i svima kao u USA)
Nakon otkucane robe prodavaci vas pozuruju sa naplatom i micanjem vasih stvari odlaganjem stvari iduceg kupca na isti prostor gdje su i vase stvari. Nevjerovatno!
Napominjem da je radila jedna jedina blagajna i da tek kad nas se skupilo 8 u redu su pozvali blagajnika da otvori jos jednu blagajnu.
Mislim da neki ljudi nisu svjesni da su oni tu zbog nas a ne mi zbog njih, i da je u Rijeci povelika ponuda marketa.
Moram napomenuti da u ostalim prodajnim centrima Lidla gdje obicno kupujem nisam dozivjela nista slicno.
Kika 26. Svi 2016 kod 20:00
Pocnite ponovno prodavati sandwich sladolede po komadu.
Poštovani ! 05. Ožu 2016 kod 15:09
Imam prigovor.ispada kao da je Pristup kupcima sa motociklom nepoželjan,jer niste označili niti jedno parkirno mjesto,što mislim da nije uredu.imate olakšavajuču okolnost što je sličan pristup prisutan i u ostalim kupovnim centrima nažalost.
Asortiman robe vam se osim prehrambenih artikala odnosi večinom samo na tekstlne proizvode,a zapostavljena vam je ponuda alata i sličnih proivoda potrebnih u kučanstvu,jer Lidl na pr. u italiji ima jako dobru ponudu tih proizvoda pogotovo je jako zastupljena marka Parkside.
Uvjeren sam da ćete ponudu poboljšati pa vam se unaprijed zahvaljujem
keber zoran
viškovo
Dodaj komentar Lidl Viskovo