Стремись не к тому, чтобы добиться успеха, а к тому, чтобы твоя жизнь имела смысл. https://helloworld.com?h=ec13e7379bb84b15872279679b3f497c&
26. Stu 2020 kod 11:30
Стремись не к тому, чтобы добиться успеха, а к тому, чтобы твоя жизнь имела смысл. https://helloworld.com?h=ec13e7379bb84b15872279679b3f497c&
Posiljka koju sam poslala gospođi u Medulin nije dosla do nje, niti je obavijestena o pokusaju isporuke, te se ista vratila meni. Lijepo sam ju prepakirala i ponovno poslala, no opet ista stvar. Službenica u Medulinu me uputila da zovem sluzbu za korisnike u Zagreb, evo upravo dok ovo pisem sam na liniji ( muzika me zabavlja ). Nevjerojatno, javila se lipo gospodja na pravom dalmatinskom i lezerno mi rekla da eto posiljka je sadaq u sabirnom centru Jankomir, pa ce ona sada poslati zahtjev da se zurno vrati meni na adresu... posiljka putuje vec 3 tjedna i sada ce zurno pozuriti proces. Ovo je prestrasno, nitko nije odgovoran za nista, jer moze prebaciti odgovornost na drugu osobu.... i lipo dobit' placu i jos zvocat' na teske uvjete rada.
Čekam pošiljku kupljenu preko e kupi koji svoje proizvode šalju preko HP. Toliku neprofesionalnost, bezobzirnost nisam srela. Ne samo da dobijete br. pošiljke koji pri provjerama je uvijek na istom mjestu, već i njihova Služba za korisnike daje konstanto krive informacije. Očekivano vrijeme dostave je izraženo u danima. Nitko Vam ne daje mogućnost kontakta nikoga. Dva dana smo doma od jutra do mraka jer nisu ažurirali naš broj mobitela gdje bi mogli javiti kada dolazi proizvod vrijedan preko 10.000,00 kn! Iako smo naravno, javljali svaki dan provjeru broja telefona. Svaki dan, svaki dan zovemo i e kupi i podršku pošte gdje se djelatnice maksimalno ograđuju i prebacuju lopticu. "Poštar je preuzeo, ali nije dostavio. Ne znamo zašto. Ništa mi tu ne možemo. Nazovite na broj 625-214 gdje se NITKO ne javlja!" Svima, ali svima bi trebalo dati otkaze i zaposliti ljude koji bi radili! Uključivši i nadređenog koji ovo dozvoljava!!!!
Armin,15.06.2018. Nevjerojatno je da poštar više ne samo da ne zvoni, već niti obavijest ne ostavlja. Vrlo bitan dokument iz Gradske uprave se vraća u zadnjih 10 dana dva puta da nitko nije preuzeo. Treba li napomenuti da živim u kući, ne radim, uvijek je netko kod kuće te su 3 zvona koja sva 3 vrlo dobro čujemo. Također mi je nakon ovog poziva palo na pamet da dotični poštar nije na taj način vratio i paket iz Kine koji očekujem dva i po mjeseca(LCD ekran za kćerin mobitel). Nevjerojatno!!!!!
ima li netko broj od nekoga glavnog u pošti...zamislite narucim stvar vrijednu 300kn a gospon postar ni da pozvoni vec jednostavno ostavi paket na policu gdje se inace ostavljaju reklame...i da slucajno nisam naisao mogao bilo tko to pokupiti.Ps..Stoja Pula
Pregledi (6)
Secret meetings and single girls are waiting for you! http://bit.do/fLtam?h=ec13e7379bb84b15872279679b3f497c& 12. Pro 2020 kod 1:42
Secret meetings and single girls are waiting for you! http://bit.do/fLtam?h=ec13e7379bb84b15872279679b3f497c&
Стремись не к тому, чтобы добиться успеха, а к тому, чтобы твоя жизнь имела смысл. https://helloworld.com?h=ec13e7379bb84b15872279679b3f497c& 26. Stu 2020 kod 11:30
Стремись не к тому, чтобы добиться успеха, а к тому, чтобы твоя жизнь имела смысл. https://helloworld.com?h=ec13e7379bb84b15872279679b3f497c&
Đurđica Iviček 03. Lis 2018 kod 9:52
Posiljka koju sam poslala gospođi u Medulin nije dosla do nje, niti je obavijestena o pokusaju isporuke, te se ista vratila meni. Lijepo sam ju prepakirala i ponovno poslala, no opet ista stvar. Službenica u Medulinu me uputila da zovem sluzbu za korisnike u Zagreb, evo upravo dok ovo pisem sam na liniji ( muzika me zabavlja ). Nevjerojatno, javila se lipo gospodja na pravom dalmatinskom i lezerno mi rekla da eto posiljka je sadaq u sabirnom centru Jankomir, pa ce ona sada poslati zahtjev da se zurno vrati meni na adresu... posiljka putuje vec 3 tjedna i sada ce zurno pozuriti proces. Ovo je prestrasno, nitko nije odgovoran za nista, jer moze prebaciti odgovornost na drugu osobu.... i lipo dobit' placu i jos zvocat' na teske uvjete rada.
daniela 14. Kol 2018 kod 10:42
Čekam pošiljku kupljenu preko e kupi koji svoje proizvode šalju preko HP. Toliku neprofesionalnost, bezobzirnost nisam srela. Ne samo da dobijete br. pošiljke koji pri provjerama je uvijek na istom mjestu, već i njihova Služba za korisnike daje konstanto krive informacije. Očekivano vrijeme dostave je izraženo u danima. Nitko Vam ne daje mogućnost kontakta nikoga. Dva dana smo doma od jutra do mraka jer nisu ažurirali naš broj mobitela gdje bi mogli javiti kada dolazi proizvod vrijedan preko 10.000,00 kn! Iako smo naravno, javljali svaki dan provjeru broja telefona. Svaki dan, svaki dan zovemo i e kupi i podršku pošte gdje se djelatnice maksimalno ograđuju i prebacuju lopticu. "Poštar je preuzeo, ali nije dostavio. Ne znamo zašto. Ništa mi tu ne možemo. Nazovite na broj 625-214 gdje se NITKO ne javlja!"
Svima, ali svima bi trebalo dati otkaze i zaposliti ljude koji bi radili! Uključivši i nadređenog koji ovo dozvoljava!!!!
Armin 15. Lip 2018 kod 11:17
Armin,15.06.2018.
Nevjerojatno je da poštar više ne samo da ne zvoni, već niti obavijest ne ostavlja. Vrlo bitan dokument iz Gradske uprave se vraća u zadnjih 10 dana dva puta da nitko nije preuzeo. Treba li napomenuti da živim u kući, ne radim, uvijek je netko kod kuće te su 3 zvona koja sva 3 vrlo dobro čujemo. Također mi je nakon ovog poziva palo na pamet da dotični poštar nije na taj način vratio i paket iz Kine koji očekujem dva i po mjeseca(LCD ekran za kćerin mobitel). Nevjerojatno!!!!!
Igor 24. Lis 2016 kod 13:10
ima li netko broj od nekoga glavnog u pošti...zamislite narucim stvar vrijednu 300kn a gospon postar ni da pozvoni vec jednostavno ostavi paket na policu gdje se inace ostavljaju reklame...i da slucajno nisam naisao mogao bilo tko to pokupiti.Ps..Stoja Pula
Dodaj komentar 52100 PULA (POLA)