TOP SHOP Reklamacije

Otvoreno
01/ 64 42 302
Radno vrijeme
  • Ponedjeljak
    08.00 - 18.00
  • Utorak
    08.00 - 18.00
  • Srijeda
    08.00 - 18.00
  • Četvrtak
    08.00 - 18.00
  • Petak
    08.00 - 18.00
  • Subota
    08.00 - 14.00
  • Nedjelja
    zatvoreno
Položaj na karti
Prijavi veću pogrešku

27. Kol kod 13:52

Kupila delimano expres lonac 9 l i bila super zadovoljna. Nažalost potrgao mi se ventil za paru. Sva sretna nazovem studio modernu u nadi rješenja mog problema. Malo morgen.... Nemaju oni rezervnih dijelova a to što lonac košta 1200 kn nema veze... Kupi drugi... I kupit ću ali ne više u topshopu. A kad kupuješ obećavaju brda i doline. Moja suradnja sa studio moderna završena.
Ružica Perković

30. Pro 2018 kod 21:39

i ja sam narucila neke poklone za Bozic medjutim one su stigle nazalost na datum kad sam ja odputovala u inozemstvo iako sam navela taj slucaj i samo da bi prodali su mi tvrdili da ce mi posiljka stici na vrijeme ali kao i uvjek nazalost je kasnilo i mene naravno nije bilo kod kuce posiljka je vracena ne jednom nego 2 puta, I jos uvjek cekam na povrat novca iako su mi telefonski obecali da ce mi izvrsiti povrat medjutim nema nista morat cu drugim putem trazit svoja uplacena srestva neka ih sram bude jer dok te nagovaraju da im kupis proizvode koje u ducanu kostaju puno manje onda su ljubazni i srdacni a ako im vratis onda su prgavi

28. Kol 2018 kod 13:59

Poštovani! U lipnju mjesecu sam u vašem dućanu u Rijeci kupila poklopac za stone okruglu posudu, kod prvog pečenja u pećnici radpuknuo se u 1000 komadića, iako u opisu puše da je predviđen za pećnicu. Molim vas zamjenski poklopac ili povrat mag novca!
S poštovanjem. Ljubica

19. Kol 2018 kod 8:50

Nakon velikog truda i vremena uloženog da dođem do ljudi iz Top shopa koji su zaduženi za reklamaciju proizvoda- shvaćam da je ta reklamacija nesprovediva.
Preporučujem vam da ništa ne kupujete iz Top shopa, pogotovo ako vam je potrebna zamjena ili popravak proizvoda, osim ako ne želite imati gubitak novca, živaca a što sigurno neće pomoći niti vašem zdravlju.

16. Kol 2018 kod 7:30

Pred 3 tjedna sam kupila prijenosnu mini klimu koja je ukupno radila jedan dan i sada žmirka i jedva puše kao da je na izdisaju.
Za reklamacije ste dali samo jedan telefonski broj koji se ne može dobiti jer je stalno zauzet ili nitko ne odgovara na pozive- što znači da se vama reklamacije ne mogu uputiti.

04. Tra 2017 kod 11:20

Kod vas kupljene vakum kese koje kostaju 300 kn,a sada popust od 50% znaci 150 kn,optimisticno pakiram zimsku robu,vakumiram da bi nakon samo pola sata kese popustile .od 7 kesa sta se dobiju u pakiranju,nevalja ni jedna-KATASTROFA,fala bogu da nisam platila po punoj cijeni,pa to ne vridi tih para
ocijena-0