Zagrebačka banka Zabok

Zatvoreno
Matije Gupca 59
49210 Zabok
Prikaži upute
049/ 329-500
46.0253139, 15.9032217
Radno vrijeme
  • Ponedjeljak
    08.00 - 19.00
  • Utorak
    08.00 - 19.00
  • Srijeda
    08.00 - 19.00
  • Četvrtak
    08.00 - 19.00
  • Petak
    08.00 - 19.00
  • Subota
    08.00 - 12.00
  • Nedjelja
    zatvoreno
Položaj na karti
Prijavi veću pogrešku

24. Tra 2018 kod 16:22

Pokojni suprug je najmanje 10 godina bio klijent Zagrebačke banke i nikad ni na jednu službenicu nije imao prigovora. Ja sam klijent Zagrebačke banke 2 i pol godine te mi je jako žao što je poslovnica ZaBa-e u Krapinskim Toplicama zatvorena. Ja sam hrvatsku mirovinu prebacila u PBZ, ali nisam zadovoljna njihovim poslovanjem prema klijentima. Za ZaBa-u nemam nikakvu žalbu. Možda je službenica htjela dobro objasniti kako treba postupiti za token. Nismo svi uvijek raspoloženi i ponekad ne razumijemo drugu stranu pa mislimo da je netko drugi kriv. To se može dogoditi svakome

17. Ožu 2018 kod 15:11

Poštovani.

Dana 17.03.2017. g. između 11:00 i 12:00 sati došao sam u poslovnicu Zagrebačke banke u Zaboku.
Na šalteru na kojem je radila Vaša službenica gospođa Mirjana Tušek Sirovec zamolio sam da se izvrši povrat uređaja Token.

Uz jedan neugodan, cinični ton glasa Vaše službenice razgovor se nastavio ovako:

gospođa Mirjana Tušek Sirovec: A ne plaćate nikakve račune?

ja: Ne preko Tokena gospođo nego preko M-zabe na smartphoneu.

gospođa Mirjana Tušek Sirovec: A kaj ga onda niste odnesli u Oroslavje gde ste ga i uzeli!?

ja: Banka u Oroslavju subotom ne radi.

gospođa Mirjana Tušek Sirovec: Je pa mogli ste neki drugi dan kad delaju!

ja: Nemrem jer ja radim prek tjedna.

gospođa Mirjana Tušek Sirovec: Je a kak ste mogli onda kad ste ga preuzimali!?

ja: Onda sam radio u drugoj firmi sa drugim radnim vremenom ali mislim da su to moje privatne stvari. Uostalom su mi prilikom preuzimanja Tokena mi rekli da ga mogu vratiti u bilo kojoj poslovnici Zagrebačke banke u Hrvatskoj.

Nakon toga sam Vašu službenicu zatražio zatvaranje svojeg računa u Zagrebačkoj banci jer zbog takvog ponašanja ne želim biti više klijent takve kuće i selim u Privrednu ili neku drugu banku.
Vaša službenica pospođa Mirjana Tušek Sirovec nije htjala niti odgovoriti na zahtjev niti izvršiti zatvaranje računa.
Nakon potpisivanja u vezi predaje Tokena zatražio sam je cijenjeno ime i prezime koje je nevoljko izgovorila.

Sada Vas pitam: Budući da je neprimjerno ponašanje Vaše službenice pospođe Mirjane Tušek Sirovec kod mene izazvalo veliko razočaranje i antipatiju prema cijeloj Vašoj firmi, recite mi:
u kojoj poslovnici Zagrebačke banke i kod kojeg službenika mogu zatražiti zatvaranje svojeg računa.

Pozdrav

Slična mjesta